Photobucket
Full House
click on the dropdown menu to navigate through this blog

ceramah sabrina!! haha
Monday, June 6, 2011 ★ 3:36 PM │ (0) angels
hyep..,assalamualaikum!
 aku baru je tengok cerita seru..bagi sesiapa yg dh tengok cerita seru(cerita hantu) ni,,jangan la anggap aku ni kulop no bab baru tengok..hahaha..tu pown adq sdare aku suruh tengok..katenye seram lah.best la jugk(aku tk kate best gilar)..heyh! sekarang dah banyak beno cerita hantu ni..bak kate bapak aku,"orang yang buat cerita ni,nk sngt ke jumpa hantu,hah!" bapak aku memang tak suka ,karut katenye..memang pown..kekadang sampai tk logik..ade ke hantu boleh conteng dinding..ade ke hantu pocong berjalan..haha,tu lawak..
aku nk cite skit pasal seru ok, seru ni cerita pasal kru2 pengambaran..bukan cerita pasal lakonan,cerita pasal hantu di set lakonan dorang..tkde la seram mane,tk rugi la tengok..so, tengok la...
korang percaya hantu tak..? hantu tu kan syaitan..! ok, memang wujud..haha..kita tak boleh takot kat syaitan..hanya Allah yg berhak ditakuti..meh sini dengar ceramah aku...
nabi pernah bersabda
sesiapa yang takutkan allah,semua makhluk akan takut kepadanya,dan sesiapa yang takutkan kepada sesuatu yang lain daripada allah ,maka semua makhluk akan menakutinya..
hazrat abu sulaiman darani rah. berkata
apabila perasaan takutkan allah luput daripada mana2 hati,maka binasalah hati itu
nabi pernah bersabda
sekiranya air mata mengalir di mana2 wajah kerana takutkn allah walaupun sebesar kepala lalat maka allah akan mengharamkan wajah itu daripada terkena api neraka..
hazrat yazib bin maisarah rah. berkata
tangisan berlaku kerana tujuh perkara,pertama gembira.kedua gila,ketiga sakit,keempat gementar,kelima menunjuk-nunjuk,keenam mabuk dan ketujuh takutkn allah..tangisan yg akhir inilah tangisan yang boleh memadamkan lautan api walaupun hanya dengan setitis air mata sahaja..

sekadar perkongsian..

Labels:


Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
SAMIDA
meet the big beauty boss

Hye,Hye,Hye. ehem. Blog ni actually ade tiga boss. Boss? haha. *Sukati la hoih. Satu : Amirah Huda, dia nie yang selalu update blog. Dia cantikk. *huahua Dua : Paudziah Aida,dia lovely. Tiga : Nur Sabrina, dia... brutal *haha dia...(saya tak tau nak descripe diri saya lohh)! Why we choose GengTamanDamai as this website name ? 1. Dah takde idea lain mungkin.. 2. Taman Damai ni nama taman perumahan kitorang, tapi sekarang huda je kat taman tu. Sabrina and Aida dah pindah dah.SobSob. walaubagaimanapun yang terjadi, kitorang still BestFriend sampai sekarang. Kitorang sekepala ! Gambar kat tepi tu (nampak tak)? Tu Bias kami. Tahu apa itu bias? Taktau kalau,sila tanya saudara mara terdekat yang minat k-pop ekk. Tu Park Ki Woong! Tu kitorang punyehh*muehehe.Hah! Meet us in twitter, do follow kami #TeamFollowBack HudaAidaSabina. Papai~
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
Nak Exchange links? Boleh mention dekat chatbox okey, no probb~


Sabrina Next?

Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
ceramah sabrina!! haha
Monday, June 6, 2011 ★ 3:36 PM │ (0) angels
hyep..,assalamualaikum!
 aku baru je tengok cerita seru..bagi sesiapa yg dh tengok cerita seru(cerita hantu) ni,,jangan la anggap aku ni kulop no bab baru tengok..hahaha..tu pown adq sdare aku suruh tengok..katenye seram lah.best la jugk(aku tk kate best gilar)..heyh! sekarang dah banyak beno cerita hantu ni..bak kate bapak aku,"orang yang buat cerita ni,nk sngt ke jumpa hantu,hah!" bapak aku memang tak suka ,karut katenye..memang pown..kekadang sampai tk logik..ade ke hantu boleh conteng dinding..ade ke hantu pocong berjalan..haha,tu lawak..
aku nk cite skit pasal seru ok, seru ni cerita pasal kru2 pengambaran..bukan cerita pasal lakonan,cerita pasal hantu di set lakonan dorang..tkde la seram mane,tk rugi la tengok..so, tengok la...
korang percaya hantu tak..? hantu tu kan syaitan..! ok, memang wujud..haha..kita tak boleh takot kat syaitan..hanya Allah yg berhak ditakuti..meh sini dengar ceramah aku...
nabi pernah bersabda
sesiapa yang takutkan allah,semua makhluk akan takut kepadanya,dan sesiapa yang takutkan kepada sesuatu yang lain daripada allah ,maka semua makhluk akan menakutinya..
hazrat abu sulaiman darani rah. berkata
apabila perasaan takutkan allah luput daripada mana2 hati,maka binasalah hati itu
nabi pernah bersabda
sekiranya air mata mengalir di mana2 wajah kerana takutkn allah walaupun sebesar kepala lalat maka allah akan mengharamkan wajah itu daripada terkena api neraka..
hazrat yazib bin maisarah rah. berkata
tangisan berlaku kerana tujuh perkara,pertama gembira.kedua gila,ketiga sakit,keempat gementar,kelima menunjuk-nunjuk,keenam mabuk dan ketujuh takutkn allah..tangisan yg akhir inilah tangisan yang boleh memadamkan lautan api walaupun hanya dengan setitis air mata sahaja..

sekadar perkongsian..

Labels:


Photobucket
OLDER POST | NEWER POST