Photobucket
Full House
click on the dropdown menu to navigate through this blog

cerita sedih tiga sahabat...
Friday, June 3, 2011 ★ 6:08 PM │ (0) angels
assalamualaikum!
aku bosan la..petang2 jumaat ni kan..hmm..so, aku teringin nk berkongsi satu cerita sedih kat korang...kalau korang tengok kat tajuk tu..mestikorang rase bosann..papepon dengar la dulu boleh d jadikn pengajaran...aku pernah dengar cerita ni..ni yang nk kongsi ni..


cmni story dia..once upon atime

adelah ann tiga orang kawan ni..dorang ni housemate..dorang duduk kat satu appartment tingkat 60(tak heran)..satu hari,lepas dorang gi bandar,,dorang balik appartment dorang,dorang nmpk rmai orang berkumpul,...dengan rase prihatinnye dorang bergegas pi tengok...la!elekrik terputus..lif tk jalan rupenye..ingat ape tadi..senang aku nk cite aku lebal la...si A,si B dan si C..

si B = aduh! camne ni..dah la rumah tingkat atas skali..tk kn nk panjat tanggan kott..mati lah kite..
si C = alah! lif ni..buat hal la pulak...! larat ke nk panjat tangga..
si A = hah! aku ade idea...cmni lah kita panjat je tangga ni..kite cite la pasal benda2 sedih..kalau cite benda lawak kan sempot nk naik tangga ni..nk tunggu pown tk tau bila letrek ni nk ade balek

semua setuju..so, dorang naik la tangga....si A mula bercerita cerita..

si A = aku ade sejarah hidup yg sedih.. ayh aku mati waktu aku dalam kandungan..haa..dari kecik aku kena hidup derdikari..aku..bla..bla..bla..

punyer lah sedih cite si A tu...sampai meleleh leleh air mate..sedar tk sedar dorang dah kat tingkat 30..dorang benti jap..bukan sebab penat tp nk lap air mate..si B pulak cite..

si B = sejarah hidup aku lagii sedih woo..mak bapak aku mati dalam kemalangan jalan raya waktu aku 5 tahun...telanggar pokok..aku dibela oleh abg aku..umo dia waku tu 16 tahun..dia tk sekolah dia jaga aku ngan adik aku lagi 2 orang..setiap hari aku..bla..bla..bla...

meleleh lagi air mata dorang..sedar tk sedar dah sampai tingkat 55..si C menyampuk...

si C = korang punyer sejarah takde la sedih mane,..aku punye sejarah lagi sedihh..confirm korang nangis punyerr..
si A = ekh,ko pown ade cite sedih jugak...
si B = cepat la cita..kita ade lagi lima tingkat ni...

si C mulakan lah cerita sedih tu..sambil mereka melangkah ke tingkat yg ke 56

si C = sejarah sedih aku berlaku hari ni...tk tau la korang perasan ke tak...sebenarnya *tarik nafas*....kunci rumah kita,aku. . . tertinggal dalam kereta!!!!!! waaaaa!!!! aku terlupe...

merekan menangis sekuat hatii...apalah yang akan terjadi kepada si C tu...maut menanti..
HAHAHA!!!!

Labels:


Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
SAMIDA
meet the big beauty boss

Hye,Hye,Hye. ehem. Blog ni actually ade tiga boss. Boss? haha. *Sukati la hoih. Satu : Amirah Huda, dia nie yang selalu update blog. Dia cantikk. *huahua Dua : Paudziah Aida,dia lovely. Tiga : Nur Sabrina, dia... brutal *haha dia...(saya tak tau nak descripe diri saya lohh)! Why we choose GengTamanDamai as this website name ? 1. Dah takde idea lain mungkin.. 2. Taman Damai ni nama taman perumahan kitorang, tapi sekarang huda je kat taman tu. Sabrina and Aida dah pindah dah.SobSob. walaubagaimanapun yang terjadi, kitorang still BestFriend sampai sekarang. Kitorang sekepala ! Gambar kat tepi tu (nampak tak)? Tu Bias kami. Tahu apa itu bias? Taktau kalau,sila tanya saudara mara terdekat yang minat k-pop ekk. Tu Park Ki Woong! Tu kitorang punyehh*muehehe.Hah! Meet us in twitter, do follow kami #TeamFollowBack HudaAidaSabina. Papai~
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
Nak Exchange links? Boleh mention dekat chatbox okey, no probb~


Sabrina Next?

Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
cerita sedih tiga sahabat...
Friday, June 3, 2011 ★ 6:08 PM │ (0) angels
assalamualaikum!
aku bosan la..petang2 jumaat ni kan..hmm..so, aku teringin nk berkongsi satu cerita sedih kat korang...kalau korang tengok kat tajuk tu..mestikorang rase bosann..papepon dengar la dulu boleh d jadikn pengajaran...aku pernah dengar cerita ni..ni yang nk kongsi ni..


cmni story dia..once upon atime

adelah ann tiga orang kawan ni..dorang ni housemate..dorang duduk kat satu appartment tingkat 60(tak heran)..satu hari,lepas dorang gi bandar,,dorang balik appartment dorang,dorang nmpk rmai orang berkumpul,...dengan rase prihatinnye dorang bergegas pi tengok...la!elekrik terputus..lif tk jalan rupenye..ingat ape tadi..senang aku nk cite aku lebal la...si A,si B dan si C..

si B = aduh! camne ni..dah la rumah tingkat atas skali..tk kn nk panjat tanggan kott..mati lah kite..
si C = alah! lif ni..buat hal la pulak...! larat ke nk panjat tangga..
si A = hah! aku ade idea...cmni lah kita panjat je tangga ni..kite cite la pasal benda2 sedih..kalau cite benda lawak kan sempot nk naik tangga ni..nk tunggu pown tk tau bila letrek ni nk ade balek

semua setuju..so, dorang naik la tangga....si A mula bercerita cerita..

si A = aku ade sejarah hidup yg sedih.. ayh aku mati waktu aku dalam kandungan..haa..dari kecik aku kena hidup derdikari..aku..bla..bla..bla..

punyer lah sedih cite si A tu...sampai meleleh leleh air mate..sedar tk sedar dorang dah kat tingkat 30..dorang benti jap..bukan sebab penat tp nk lap air mate..si B pulak cite..

si B = sejarah hidup aku lagii sedih woo..mak bapak aku mati dalam kemalangan jalan raya waktu aku 5 tahun...telanggar pokok..aku dibela oleh abg aku..umo dia waku tu 16 tahun..dia tk sekolah dia jaga aku ngan adik aku lagi 2 orang..setiap hari aku..bla..bla..bla...

meleleh lagi air mata dorang..sedar tk sedar dah sampai tingkat 55..si C menyampuk...

si C = korang punyer sejarah takde la sedih mane,..aku punye sejarah lagi sedihh..confirm korang nangis punyerr..
si A = ekh,ko pown ade cite sedih jugak...
si B = cepat la cita..kita ade lagi lima tingkat ni...

si C mulakan lah cerita sedih tu..sambil mereka melangkah ke tingkat yg ke 56

si C = sejarah sedih aku berlaku hari ni...tk tau la korang perasan ke tak...sebenarnya *tarik nafas*....kunci rumah kita,aku. . . tertinggal dalam kereta!!!!!! waaaaa!!!! aku terlupe...

merekan menangis sekuat hatii...apalah yang akan terjadi kepada si C tu...maut menanti..
HAHAHA!!!!

Labels:


Photobucket
OLDER POST | NEWER POST