Photobucket
Full House
click on the dropdown menu to navigate through this blog

apehal la budak laki kelas aku neyh...
Thursday, July 14, 2011 ★ 9:27 PM │ (0) angels
hye yau! ups,, assalamualaikum dulu larh!
terasa nk tulis blog la hari ni...(jarang ada perasaan begini)..=)
ok,ok..budak kelas aku ade 27 orang...dalam 11org pergi latihan choral speaking...budak cine excited gile la,competition rabu depan,peringkat daerah..dorang ingt lawan luar sabak,bole naik bas...syok,syok..rupenye lawan ,sekolah aku jadi tuan rumah..kih kih kih


kelas aku sekarang ni tengah popuolar dengan tali. . . ala, yang guna batang ais krem buat nama tu...klau tau bgus,klau tak tau ,, tak perk lah.... 

budak laki kelas aku yg tk terlibat dgn choral tu ia ia je doe.. pegi ikat tali tu antara kaki meja ngan kaki meja...BANYAK BANYAK..!! dah macam sarang labah 2 la pulak aku nengok nye.katanyew nk buat perangkap,nnti budak choral lalu..yg menjadi tanda tanya,, apehal laa dorang penat2 ikat pastu dorang yg jalan2 kat stu..tak ke begeduk nmenye!! pegi pijak la,pegi langar la..yg zuhairi lagi la nk tunjuk power ,,dia nk lari melintasi bebenang tu..hancur bekecai semuanya sebelum budak choral balek....

apabila budak choral sampai..yeye tanya aku psk buat ape tdi, geog belajar tak, seni ade salin nota ke???? penuh tanda tanya dia tanya aku ...jawapan aku..psk, ckgu ta masuk,,geog buat nota bab 10, seni cikgu lepak je..=)

aku dengar lagi sekali soalan yg sama dari budak yg berlainan..naseb dia tak tanya aku...dia tnya orang lain..kok phin boleh jawab..psk tk de, geog buat nota,seni belaja buat "perangkap"..budak tu berasa hairan ya ammat! perangkap??,, cmne...?? aku dh tegelak-gelak dah...pastu aku menyampuk..."tak de la weyh, perangkap tu budak laki ni je gedik gi ikat2 tali kat meja"...dia tak faham la..ah! lantak kau la..

ok..habes..ha? tak best..ye ke...='(((

ha! ade lagi satu..ni aku jumpe kat youtube..

klik to large large,ok!(kecik giler)

tak sangka aku kacang tu berekorrrr!! hahaha

bye-bye yau!!
assalamualaikum...=P

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
SAMIDA
meet the big beauty boss

Hye,Hye,Hye. ehem. Blog ni actually ade tiga boss. Boss? haha. *Sukati la hoih. Satu : Amirah Huda, dia nie yang selalu update blog. Dia cantikk. *huahua Dua : Paudziah Aida,dia lovely. Tiga : Nur Sabrina, dia... brutal *haha dia...(saya tak tau nak descripe diri saya lohh)! Why we choose GengTamanDamai as this website name ? 1. Dah takde idea lain mungkin.. 2. Taman Damai ni nama taman perumahan kitorang, tapi sekarang huda je kat taman tu. Sabrina and Aida dah pindah dah.SobSob. walaubagaimanapun yang terjadi, kitorang still BestFriend sampai sekarang. Kitorang sekepala ! Gambar kat tepi tu (nampak tak)? Tu Bias kami. Tahu apa itu bias? Taktau kalau,sila tanya saudara mara terdekat yang minat k-pop ekk. Tu Park Ki Woong! Tu kitorang punyehh*muehehe.Hah! Meet us in twitter, do follow kami #TeamFollowBack HudaAidaSabina. Papai~
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Links & Contacts
Nak Exchange links? Boleh mention dekat chatbox okey, no probb~


Sabrina Next?

Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
apehal la budak laki kelas aku neyh...
Thursday, July 14, 2011 ★ 9:27 PM │ (0) angels
hye yau! ups,, assalamualaikum dulu larh!
terasa nk tulis blog la hari ni...(jarang ada perasaan begini)..=)
ok,ok..budak kelas aku ade 27 orang...dalam 11org pergi latihan choral speaking...budak cine excited gile la,competition rabu depan,peringkat daerah..dorang ingt lawan luar sabak,bole naik bas...syok,syok..rupenye lawan ,sekolah aku jadi tuan rumah..kih kih kih


kelas aku sekarang ni tengah popuolar dengan tali. . . ala, yang guna batang ais krem buat nama tu...klau tau bgus,klau tak tau ,, tak perk lah.... 

budak laki kelas aku yg tk terlibat dgn choral tu ia ia je doe.. pegi ikat tali tu antara kaki meja ngan kaki meja...BANYAK BANYAK..!! dah macam sarang labah 2 la pulak aku nengok nye.katanyew nk buat perangkap,nnti budak choral lalu..yg menjadi tanda tanya,, apehal laa dorang penat2 ikat pastu dorang yg jalan2 kat stu..tak ke begeduk nmenye!! pegi pijak la,pegi langar la..yg zuhairi lagi la nk tunjuk power ,,dia nk lari melintasi bebenang tu..hancur bekecai semuanya sebelum budak choral balek....

apabila budak choral sampai..yeye tanya aku psk buat ape tdi, geog belajar tak, seni ade salin nota ke???? penuh tanda tanya dia tanya aku ...jawapan aku..psk, ckgu ta masuk,,geog buat nota bab 10, seni cikgu lepak je..=)

aku dengar lagi sekali soalan yg sama dari budak yg berlainan..naseb dia tak tanya aku...dia tnya orang lain..kok phin boleh jawab..psk tk de, geog buat nota,seni belaja buat "perangkap"..budak tu berasa hairan ya ammat! perangkap??,, cmne...?? aku dh tegelak-gelak dah...pastu aku menyampuk..."tak de la weyh, perangkap tu budak laki ni je gedik gi ikat2 tali kat meja"...dia tak faham la..ah! lantak kau la..

ok..habes..ha? tak best..ye ke...='(((

ha! ade lagi satu..ni aku jumpe kat youtube..

klik to large large,ok!(kecik giler)

tak sangka aku kacang tu berekorrrr!! hahaha

bye-bye yau!!
assalamualaikum...=P

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST